Prezentace Urbanismus 19.3.2020



Začala jsem se orientovat podle plánovaného místa pro stanici hyperloopu, kterou považuji za místo s velkým výskytem lidí. 



Na jižní stranu jsem umístila primárně administrativu z více důvodů. Právě kvůli stanici hyperloopu, orientaci světových stran- nebude sem přímo svítit slunce, tedy jedná se o místo ideální pro večerní/noční život. 

Na nábřeží by se zde měla nacházet náplavka, kde by byly drobné stánky, podniky a lidé zde tedy mohli trávit čas ať už večer nebo případně lidé z kanceláří v polední pauze. 

Umístila jsem poblíž jižního nábřeží jsem umístila ostrov, který s ním úzce souvisí a mohly by se zde konat společenské akce jako např koncerty, letní kina atd. 



Malé ostrůvky, fungující jako "loďky", na kterých by se nacházela různá místa pro setkávání, sezení, na větších z nich by se mohly nacházet např i stánky. 




Severní část, která bude mít největší množství slunečního světla, jsem pojala formou parku. 






Poblíž nábřeží na severní straně jsem umístila ostrov, který je určitým pokračováním samotného parku a nachází se zde významná budova- galerie. 

Centrální trojce ostrovů je spojená s pevninou pouze přes dva velké mosty vedoucí na centrální ostrov a následní navzájem lávkami. Oba menší ostrovy jsou převážně parkové a nachází se zde různá hřiště, zoo atd. Na centrálním ostrově se nachází také množství různích venkovních aktivit- zábavní park, hřiště atd, ale zároveň také množství budov - centrum tance, hudby, kreslení, herny atd. 
Na ostrov vede linka MHD a zároveň se tam dá dojít pěšky nebo dojet na kole. 



Komentáře